Dagens kunstvandring i Juan les Pins var en suksess.
Det var varmt sommervær, men det blåste stiv kuling fra sjøen.
Vi var 19 personer som trålet Juan les Pins på kryss og tvers etter ulike kunstverk, veggmalerier og skulpturer. Det var flere som bekjemmet innrømmet at her hadde de gått mange ganger uten å se enkelte av kunstverkene. Byen er full av overraskelser. Det gjelder å løfte blikket.
Vi avsluttet med en hyggelig lunsj på Restaurant Le Vogue.





